Gambler Life

Gambler Life

Egy új blogkorszak kezdete

2019. március 15. - rockett

Szia!

Tompa Balázs vagyok, akik követték eddigi blogomat ( http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/rockett ), azoknak rockett nicken vagyok ismerős. Közel 9,5 év után úgy éreztem, hogy eljött a váltás ideje a megszokott platformról. A blog.hu-t választottam arra, hogy kipróbáljam egy új felületet, ami remélhetőleg technikailag is jobb lesz, és egyéb szempontokból is kevésbé korlátoz majd.

Ha ismersz és követted az eddigi írásaim, akkor remélem, hogy ide is követsz majd, és továbbra is megoszthatom veled az írásaim, véleményem, élményeim. Üdv az új fedélzeten! :)

Ha még nem ismersz, akkor bátran ajánlom a fent linkelt blogom, olvass benne, rengeteg íráson túl vagyok már. Legutóbb az Észtországban tett kirándulásomról írtam három bejegyzést, ezeket találod majd az oldal tetején.

Egyébként egy bő 10 éve, hogy blogolok már, ez úgy a 3.-4. felület lesz ahol írni fogok, reméljük legalább olyan hosszú élettartammal, mint az előző helyen. :) Pár szóban rólam: jelenleg 27 éves vagyok, Angliában élek, most költöztem Bournemouth városába Londonból. 3 évig voltam profi pókeres, ma már csak hobbiból játszok néha, de a szerencsejátékok még mindig hangsúlyos szerepet játszanak az életemben. Ezért lett hirtelen ötlettől vezérelve a blog neve az, ami. A szerencsejátékokon felül nagyon szeretek utazni is, erről szeretnék sokat írni a jövőben, ahogy ezt tettem már korábban is. Ezenkívül bármilyen személyes dolog előjöhet... mindig megjelenhet egy új téma, ha úgy hozza a dolog. :)

Ahogy az korábban is történt, a blog random időközönként jelenik majd meg... de a szándékom az, hogy nem lepik majd el a virtuális pókhálók. Egyébként szabadidő/közlendők sokaságának függvénye.

Tarts velem, nemsokára kezdjük a mókát! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://gamblerlife.blog.hu/api/trackback/id/tr714690282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása